Tirgotāju pienākumi:

  • Tirgotājam jāsniedz pilna informācija par pakalpojumu (cenu, līguma nosacījumiem, piegādi, apmaksu) un atteikuma tiesībām.
  • Visi līguma dokumenti un informācija jānodrošina saglabājamā formātā.

Patērētāja tiesības un pienākumi:

  • Jāapstiprina pasūtījuma saņemšana.
  • Tiesības atteikties no līguma 14 dienu laikā.

! Ja izmanto atteikuma tiesības un nenoslēdz jaunu līgumu, iespējams, pakalpojums tiks nodrošināts par dārgāku tarifu.

Vairāk par atteikuma tiesībām ŠEIT.

Svarīgi pirms līguma slēgšanas:

  1. Izvērtē savu patēriņu un salīdzini piedāvājumus.
  2. Pārbaudi, vai norādītā cena ietver visas izmaksas un kādi līguma termiņi ir piemēroti.
  3. Ja nepieciešams, prasi papildu informāciju un iepazīsties ar citiem piedāvājumiem.

Neļauj, lai Tevi steidzina pieņemt lēmumu, kas Tev var būt ekonomiski neizdevīgs.

Vairāk informācijas un padomus meklē šeit:

Kā izvēlēties atbilstošāko elektroenerģijas tirgotāju un produktu

Kā var salīdzināt dabasgāzes tirgotāju piedāvājumus – biežāk uzdotie jautājumi

Pievērs uzmanību līgumā:

  • Vai līgumā iekļauti tikai vajadzīgi pakalpojumi.
  • Kādas ir sankcijas līguma laušanas gadījumā.
  • Kādas ir tirgotāja tiesības pārskatīt cenu līguma darbības laikā – ja cenas maiņa nav atrunāta, to iespējams mainīt tikai ar abpusēju vienošanos.

Ja pakalpojuma sniedzējs to piedāvā, ir iespējams mainīt elektroenerģijas un/vai dabasgāzes produktu (uz kādu citu tā paša komersanta piedāvātu produktu).

Produkta maiņa:

  • Ar telefona zvanu var veikt izmaiņas iepriekš noslēgtajā līgumā.
  • Elektroenerģijas un/vai dabasgāzes produkta maiņu var veikt katru mēnesi līdz 31. datumam.
  • Rūpīgi izvērtē, vai tiešām saņemsi solīto labumu, vai izmainīsies cena par pakalpojumu, vai būs saistoši kādi jauni noteikumi (piemēram, līgumsods).

Ja neesi apmierināts ar esošo pakalpojuma sniedzēju, Tev ir iespēja to mainīt.

Tirgotāja maiņa: