Rūpīgi iepazīsties ar pasūtījuma veikšanas kārtību: samaksas, piegādes, izpildes kārtību.
Piemēram: Kādas darbības jāveic, lai pasūtījums tiktu pieņemts? Cik ilgā laikā tiks apstiprināts pasūtījums? Kā un cik ilgā laikā preci vai pakalpojumu varēsi saņemt? Noskaidro, vai nav papildus izmaksas par vietnes izmantošanu, piegādi?
Piegādes kārtība
Pievērsiet uzmanību tam, cik ilgā laikā pārdevējs apņemas piegādāt pasūtīto preci. Ielāgo! Latvijā regulējums paredz, ka, ja patērētājs ir noslēdzis distances līgumu ar pārdevēju, tad tas izpildāms 30 dienu laikā no dienas, kad pārdevējs saņēmis pasūtījumu, izņemot gadījumu, kad esat precīzi un nepārprotami vienojušies par citu pasūtījuma izpildes termiņu – tad pārdevēja pienākums ir piegādāt preci līdz šim termiņam.
Uzdod sev dažus kontroles jautājumus:
- Vai interneta vietne nodrošina preču piegādi uz vai pa Latviju? Piemēram, vai Vācijas interneta veikals nodrošina preču piegādi un tirdzniecību Latvijā.
- Vai tiek nodrošināta piegāde lielgabarīta precēm? Piemēram, auto sēdeklīšiem, ledusskapjiem, televizoriem…
- Kurš sedz preces sūtīšanas / piegādes izmaksas?
- Kāda ir maksa par preces sūtīšanu / piegādi?
- Vai ietverot arī piegādes maksu, konkrētais piedāvājums ir izdevīgs?
Veicot pasūtījumu, interneta veikala pienākums ir sniegt pasūtījuma apstiprinājumu.
Ja rodas šaubas par uzņēmuma uzticamību, labāk izvērtēt nepieciešamību preci vai pakalpojumu iegādāties tieši izvēlētajā interneta vietnē!