Jaunumi

Patērētāju strīdu risināšanas komisija (turpmāk – Komisija) izskatīja strīdu starp patērētāju un SIA “DP Concept” saistībā ar iegādātu līguma noteikumiem neatbilstošu dīvānu.

Patērētāja pasūtīja dīvānu 2024. gada 10. martā un saņēma to 2024. gada 7. maijā, taču konstatēja vairākas neatbilstības. Pēc pirmā remonta, kas tika veikts 2024. gada 23. maijā, defekti netika pilnībā novērsti, un parādījās jauni. Patērētāja iesniedza atkārtotu sūdzību 2024. gada 27. jūnijā, pieprasot atgriezt samaksāto naudu.

SIA “DP Concept” atzina defektus un veica remontu, taču patērētāja atteicās no turpmākiem remontiem un pieprasīja naudas atgriešanu, jo arī pēc otrā remonta konstatētās neatbilstības joprojām nebija novērstas. 2024. gada 9. septembrī patērētāja iesniedza sūdzību Komisijai.

Komisija konstatēja, ka dīvānam ir vairākas neatbilstības, piemēram, “čīkstēšana” un plata sprauga starp dīvāna sieniņu un guļamvietu. Komisija secināja, ka dīvāna finiera dēļos ir plaisas, kā arī skrūvju vietās ir nobīdes, kas, iespējams, montāžas brīdī ir traucējušas noregulēt dīvānu tā, lai dīvānam būtu precīzi salaidumi un savienojumi, un ir cēlonis, kas izraisa dīvāna “čīkstēšanu”. No iesniegtajiem pierādījumiem izrietēja, ka pārdevēja pārdotā prece jau tā iegādes dienā neatbilda līguma noteikumiem.

Sēdē 22.01.2025. Komisija nolēma apmierināt patērētājas prasību un uzdeva SIA “DP Concept” atmaksāt patērētājai 900,00 EUR 30 dienu laikā. Līdz 03.03.2025. komersants Komisijas lēmumu nav izpildījis, tādēļ PTAC publisko informāciju Melnajā sarakstā un informē patērētājus par  SIA “DP Concept” rīcību.

Ar lēmumu var iepazīties ŠEIT.