Ko darīt, ja nopirki nekvalitatīvu preci?

Par preces defektu var sūdzēties 2 gadu laikā pēc preces nopirkšanas.

Vispirms vērsies ar sūdzību veikalā pie pārdevēja.

Tu vari sūdzēties, ja bojājums neradās Tavas vainas dēļ.

Ņem līdzi veikala kases čeku par preces pirkumu.

Ja neizdodas vienoties mutiski, raksti veikalam iesniegumu.
 

Kā rakstīt iesniegumu veikalam (pārdevējam)?

Iesniegumu veikalam var rakstīt brīvā formā vai arī izmantot PTAC sagatavoto veidlapu.

Te var apskatīties iesnieguma paraugu:

Iesnieguma pārdevējam vai pakalpojumu sniedzējam paraugs - (lejuplādēt)

Tukša iesnieguma veidlapa atvērsies, ja klikšķināsi šeit:

Iesniegums pārdevējam vai pakalpojumu sniedzējam - (lejuplādēt)

Iesniegumā veikalam raksti par sevi:

  • savu vārdu un uzvārdu,
  • adresi vai e-pasta adresi
  • telefonu.

Tad uzraksti par preci:

  • kādu preci nopirki
  • kad to nopirki
  • kur to nopirki
  • kāds ir preces defekts (kāds ir bojājums).

Noteikti uzraksti, ko Tu prasi no veikala.

Tu vari prasīt, lai veikals:

  • salabo bojāto preci
  • apmaina bojāto preci pret kvalitatīvu
  • samazina cenu
  • ņem atpakaļ bojāto preci un atmaksā Tev naudu, ja preci nevar salabot.

Beigās paraksties un uzraksti datumu.

Iesniegumam pievieno čeka kopiju.

Tu vari iesniegt sūdzību veikalā.

Tu vari nosūtīt sūdzību arī pa pastu vai e-pastu.

Ja sūdzību iesniedz personīgi, raksti to divos eksemplāros vai arī nokopē. Viens eksemplārs paliks Tev.

Lūdz, lai uz Tava eksemplāra veikala darbinieks uzraksta datumu un parakstās. Tas palīdzēs pierādīt, ka patiešām iesniedzi sūdzību un kurā datumā to darīji.

Ja Tev vajadzīgs atbalsts, zvani mums un mēs palīdzēsim risināt šos jautājumus

Raksti iesniegumu Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC) un lūdz palīdzību, ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs:

  • Tev nesniedz atbildi 15 darba dienu laikā
  • nepamatoti noraida Tavu sūdzību.